mdmedia & partners

redactie & communicatiebureau

WijnWijnWijn – Intro-bericht

14/01/2023

Op deze backstage-pagina vind je meer informatie over het intro-bericht

Een intro-bericht is een kort wervend bericht in de WijnWijnWijn-Nieuwsbrief bedoeld als ‘wegwijzer’ naar een landingspagina (volledige artikel, blogpost, webshop,…)

Een intro-bericht bestaat uit:
1. naam van auteur van het bericht (organisatie, bedrijf, auteur)
2. titel
3. korte wervende tekst van max 400 tekens (spaties inbegrepen). In praktijk is dit meestal de inleiding, of een deel van de inleiding, van het bericht of artikel.
4. foto
5. url landingspagina = url van het artikel of bericht waar het de lezer moet naar doorklikken. Deze url wordt geplaatst onder VERDER LEZEN op het einde van de tekst.

Een intro-bericht kan maar 1 maal gepubliceerd worden. Beschouw het als nieuws, de tweede keer hetzelfde bericht aangeboden krijgen, werkt contra-productief.

Meer weten / info / vragen: coördinator WijnWijnWijn Marc-Pieter Devos mail

%d bloggers liken dit: